miercuri, 11 septembrie 2013

Inceput



Fiecare are modul sau de a se refula, de a se reculege! Eu am ales sa scriu. Si nu scriu bine insa acest lucru ma relaxeaza pe mine.  In orice moment si cu orice motiv poti scrie ceva fie ca este despre experientele si trairile tale fie ca ceva din jurul tau te inspira. In scris, spre deosebire de alte ”arte” poti pune orice- de la o descriere a naturii pana la sentimentele provocate de cea mai mica emotie, fiecare vibratie a trupului si mintii tale.  In plus poti scrie oricand iti vine o idee. Eu de exemplu scriu la scoala, cand ies cu prietenii, in club, in ore. Si chiar daca nu am la indemana metoda clasica de a face asta, adica un pix si o foaie improvizez ceva, scriu intr-o notita pe telefon, pe marginea bancii , unde apuc.
Si pentru ca imi place hobby-ul meu  am ales sa fac blog-ul. Exista mai multe motive! Printre ele se numara faptul ca pot avea totul bine organizat si pot controla ceea ce scriu dar si faptul ca parerile voastre ma pot ajuta sa imi imbunatatesc capacitatile de ”scriitoare”!
Voi scrie pe blog asa cum fac in viata reala...despre orice imi trece prin cap la un moment dat. Textele la persoana I nu le luati ca fiind experientele sau trairile eului meu pentru ca de multe ori nu va fi asa.

Sper sa incep asa cum trebuie deoarece este prima mea experienta de acest gen.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu